Menu

Versie historie

Vorige versie:
01-10-2007

Bijgewerkt:
02-12-2007
door:
R.G. Kok


Contact

T - 074-2783350
F - 074-2783350
info@en-training.nl     

 

EfficiŽnter en Effectiever Verkopen
"Zou je je eigen klant willen zijn?"

Inleiding
Na de training ben je in staat om te denken en handelen vanuit de wensen van de klant. Je wordt je bewust van de relatie met de klant en de processen die daarbij een rol spelen. Je leert pro-actief klanten voor je te winnen en te behouden. Ook leer je optimaal samenwerken met zowel interne als externe klanten en andere belangrijke partijen.

Leerdoelen en Inhoud

  • Wat zijn de doelstellingen van je bedrijf of afdeling?
  • Welke klanten heb je?
  • Welke schriftelijke, persoonlijke en telefonische klantcontactmomenten zijn er in je functie?
  • Welke invulling van elk contactmoment zorgt ervoor dat klantverwachtingen worden overtroffen?
  • Hoe stel je de behoeften van je klant vast?
  • Hoe vertaal je sterke punten van je bedrijf, product of dienst in voordelen voor de klant?
  • Hoe word je partner in business met je klant of leverancier?
  • Hoe creŽer je een win-win situatie?
  • Hoe zorg je voor een klantgerichte samenwerking?
Voor Wie?
Voor iedereen die intensief contact met klanten heeft en hier meer resultaat uit wil halen.

Duur
2 dagdelen

Locatie
Door u op te geven

Prijs
965,=

Inschrijving
Voor meer informatie, inschrijven of persoonlijk advies: klik hier