Menu

Contact

T - 074-2783350
F - 074-2783350
info@en-training.nl     

 

Training voor Service medewerkers
"Goede service is vooral een kwestie van goed zien en nog beter luisteren."

Inleiding
Klanten komen in de meeste gevallen vooral in aanraking met de service medewerkers van uw organisatie. Juist de contacten en de communicatie met uw service medewerkers zijn daardoor vaak bepalend voor de klanttevredenheid. Een klantgerichte communicatie vormt het belangrijkste aspect in hoe de klant de service ervaart. Daarnaast moeten service medewerkers in staat zijn om koopsignalen op te vangen en te vertalen naar commerciŽle mogelijkheden voor het bedrijf. Die koopsignalen krijgt u alleen als uw service medewerkers goed communiceren en met name als zij goed luisteren. Doen zij dit niet, dan blijven er kansen liggen en neemt ook de klanttevredenheid af. Service is dus meer dan je dingetje doen.

Leerdoelen en Inhoud

  • klantgerichte communicatie en gesprekstechnieken;
  • omgaan met klachten door service medewerkers;
  • basisvaardigheden commerciŽle en klantgerichte communicatie;
  • meedenken met de klant;
  • signaleren van koopsignalen en verkoopkansen.
Voor Wie?
Voor servicemedewerkers

Duur
2 dagdelen

Locatie
Door u op te geven

Prijs
1.175,=

Inschrijving
Voor meer informatie, inschrijven of persoonlijk advies: klik hier